dinsdag 14 september 2010

3 to use update

Mijn vorige 3 to use project is afgelopen en dat wil zeggen dat ik 3 nieuwe productjes
ga uitkiezen om op te maken.

Dit zijn de nieuwe slachtoffers:
- Nivea reinigingsmelk
- Maxfactor false lash effect mascara
- Labello fruity shine

Ik weet niet of jullie het op deze foto kunnen zien maar de reinigingsmelk is al bijna op, je kan helemaal tot de bodem van de fles kijken.
Ik denk dat ik hier alleen deze maand nog mee kan doen en dan is hij op. En dat is ook goed want ik heb hem al een jaar in gebruik.

Aan de Labello heb ik wel nog veel werk, hij is pas halverwege:
Deze heb ik nog niet zo lang maar ik vind hem stinken! en dat is niet de enige reden waarom ik hem op wil, hij doet ook niet super veel voor mijn lippen.
Ik denk dat ik niet snel meer een Labello zal kopen.
Over de mascara kan ik kort zijn: hij is bijna op en begint nu 3 maanden na opening ook wel een beetje te klonteren,
ik doe er nog deze maand mee en dan gaat hij ook de prullenbak in.
Ik ben trouwens ook al bijna een maand aan een Mac No-buy bezig, mijn laatste Mac product kocht ik op 16 augustus en ik ga het proberen nog een tijdje vol te houden :)
xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes met die lippenbalsem want zo'n stick gaat traag op!

perfectly real zei

veel succes met je 3 to use !!
en idd vooral met de lippenbalsem, die gaat echt super traag, maar het gaat je vast wel lukken !

ik heb ook nog maar pas een blog, ga zeker eens een kijkje nemen
HTTP://perfeclyreal.blogspot.com

Jorna zei

Oh jee @ Labello. Waarom gooi je 'm niet gewoon weg? 't Is wel zonde, maar als 'ie niets voor je doet en je vindt hem stinken... Ik wist het wel, haha.