woensdag 8 september 2010

Brunette!

Ik verf mijn haar al zeker 5 jaar blond, soms deed ik in de winter wel een paar bruine lowlights erdoor maar donkerder zeker niet. Van mezelf heb ik lichtbruin/donker blond haar, dus ECHT donker bruin had ik ze nog nooit gehad.

Voor de koudere maanden vind ik donker haar mooier,
ik dufde het echter nooit aan omdat ik redelijk bleek ben.
But I did it!

Zoals op het linker plaatje heb ik ze lang gehad, veel blonde highlights gemengd met mijn eigen haarkleur.
Zoals op het rechter plaatje heb ik ze nu. De krullen waren ook een probeerseltje maar ik vond het nog best leuk staan.
Dit was s'avonds, toen de krullen al een beetje waren uitgezakt (mooier vind ik) :

Het is zeker wennen qua kleding en make-up, sommige dingen staan me nu mooier dan voorheen en omgekeerd. En het is nog af en toe verschieten als ik voorbij een spiegel loop maar opzich vind ik het wel leuk. Nu gaan we het weten he, of ik als blonde daadwerkelijk meer fun had :)

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Wow, een hele wijziging! Maar zo te zien op de foto, staat het je wel! Het zal even wennen zijn :)

Kaya zei

Wow hele verandering! Wel leuk dat je het doet! Een hoogblonde vriendin van me heeft t ook eens gedaan en zij zei dat ze heel anders benaderd werd als brunette, ben benieuwd naar jouw ervaringen ;) haha. En met kleding klopt idd, je moet er echt rekening mee houden. Wel goed excuus om lekker veel te gaan shoppen :p

Tessa zei

Ja ik weet dat ik geen enkel rood item in mijn kast heb omdat het gewoon niet stond bij me, dat ga ik nu dus nog eens proberen. Oh en een te roze blush gaf me echt te fel een poppetjes-look eerst en nu staat het veel pittiger.

kimmiejjjjj zei

welkom bij de club ;)

Kashmira zei

Ik vind het heel mooi! Ga nu zelf ook twijfelen...haha:)

Kashmira zei

Ik vind het heel mooi! Ga nu zelf ook twijfelen...haha:)

Sharona zei

Ik vind dat bruine ook heel erg leuk staan =]! Vooral met die krullen, wow!

Saskia zei

Oehh, een drastische ommezwaai ;)

Maar wel mooi ;)