zondag 5 september 2010

Mac oogschaduw : 'Honesty'

Ik kreeg bij het artikel van 'wenkbrauwen waxen' al de vraag welke oogschaduw ik droeg,
wel het was deze! Honesty van Mac:
Het is mijn nieuwste aanwinst van Mac en het is een super mooie neutrale kleur:
Zoals je kan zien aan het doosje kruimelt hij wel een beetje en dat is typisch voor de oogschaduws met Lustre formule,
mijn andere Mac oogschaduws (met andere formules) hebben dit niet.
Van de Lustre oogschaduws moet je ook geen bom van pigment verwachten,
ik koop daarom ook alleen maar basis kleurtjes als highlighters en shimmery crease kleurtjes in deze formule.

Toen ik bij de Mac buiten kwam twijfelde ik een beetje of hij niet te fel zou lijken op een oogschaduw die ik al had, 'Retro speck'. Maar gelukkig verschillen ze nog genoeg:
Links zie je Honesty en rechts Retro speck die duidelijk meer goud-achtig is.
Hier nog even de swatches:

Ik ben er dus wel tevreden van maar ik zou niet zeggen dat je naar de winkel moet rennen om hem te halen. Just nice to have, niet meer of niet minder.
xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Unknown zei

mooi, ik denk dat ik volgende keer retro speck eens ga bekijken.

Laetitia zei

Ik vind het echt wel een mooie kleur!

Anoniem zei

ze zijn inderdaad heel anders maar allebei mooi hoor!

Marijke zei

ik vind honesty heel erg mooi! Heb hem op mijn wishlist gezet! :-)

Bibiane zei

Ik vind dat plezant om eens te zien dat niet alle MAC producten hoog de hemel in geprezen worden. Eerlijke reviews, daar hou ik van (niet dat eerlijk altijd slecht is, maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel :) )
Ik zou zeggen: ik wil wel eens gaan zien voor je...

Tessa zei

dankje Bibiane! fijn om te horen ;)

Fleur zei

Mooie oogschaduw al vind ik Retro Speck wat mooier ;)

Myrna zei

Mooi kleurtje, maar ook ik vind Retro Speck iets mooier!

Kelly zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kelly zei

Heel mooi kleurtje inderdaad! :D

Annelieke zei

Ik vind het allebei mooie kleurtjes en retro speck stond al op mijn verlanglijstje. Binnenkort maar eens gaan kijken welke ik het mooiste vind :)