maandag 27 april 2009

Project 10 pan

Je zal nu wel denken ahhh niet alweer.. want alle blogsters lijken mee te doen aan Project 10 pan (proberen 10 beauty dingen op te maken alvorens je weer wat nieuws koopt) maar ik las het toevallig op Evi's blog (http://lovetomakeup.wordpress.com/) en ik vond het best grappig want ik ben hier zelf al een maand soort van mee bezig zonder dat ik van het project afwist.

Daardoor heb ik ook al 5 spulletjes opgemaakt! ben best fier op mezelf want het is moeilijk om iets op te maken als je zoveel hebt om uit te kiezen en ik heb de 'slechte' eigenschap om elke dag een andere deo te pakken, een andere parfum op te spuiten etc.. en zo geraakt er nooit iets op terwijl de vervaldata's dit bij de meeste producten niet toelaten.
Zie hier de 5 dingen die ik deze maand al heb opgemaakt:


* Nivea summer beauty zelfbruiner

* Nivea happy time douchegel

* Essence lipglossje

* Revlon 3d mascara

* Nivea eyelinerpen


Nu heb ik besloten ook maar voor 10 dingen te gaan en heb ik dus nog 5 beauty producten uitgekozen om zo snel mogenlijk op te gebruiken:

* Fa deo

* L'oreal studio volume mouse

* Maxfactor masterpiece mascara

* Catrice concealer stick

* Miss sporty oogpotloodje

Dit moet haalbaar zijn als ik alles dagelijks gebruik!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiaat Tessa! Jij bent het levendig bewijs dat het niet zo moeilijk is. Ik heb vandaag dan ook al mijn overbodige make up verbannen uit de badkamer, ja het gaat hier drastisch aan toe :)

kim zei

ik wil dat wel doen! ik moet nodig dingen opmaken!