maandag 18 mei 2009

Zondagsritueel


Er zijn veel meiden die doen aan een 'zondagsritueel' ikzelf hou me er de laatste maanden ook goed aan. Gisteren had ik een opendeurdag the whole day dus heb ik het even verplaatst naar vandaag hihi moet kunnen toch?

Wat houdt het precies in?
Dit is eigenlijk voor iedereen anders, een zondagritueel bedenk je zelf, je doet thuis waar je zelf zin in hebt die dag. Meestal gaat het om een soort 'verwendagje' waarvoor je niet naar een spa of beautysalon hoeft maar het evengoed zelf kan doen.

Mijn zondagsritueel in willekeurige volgorde:
- wenkbrauwen doen
- gezichtsmaskertje/scrub
- haarmaskertje
- body scrub
- voetbadje
- teennagels lakken
- handverzorging
- zonnebanken
...

misschien vergeet ik nog een aantal dingen en ik sla ook wel eens dingen over als ik iets niet nodig vind maar ik neem er altijd zeker anderhalf uur de tijd voor. Er kunnen natuurlijk dingen tussen zitten die je door de week ook wel eens doet maar die je op zondag gewoon nog eens kan doen maar dan alles in 1 keer en dat elke zondag, daarom wordt het ook een ritueel genoemd.

Heb jij een zondagsritueel of heb je het op een andere vaste dag in de week/maand?

1 opmerking:

Anoniem zei

ik wil het wel een keer gaan doen maar elke zondag daar hou ik me toch niet aan haha xxxx