maandag 7 december 2009

Gosh extreme art eyeliner


Ik kocht onlangs een van de vloeibare eyeliners van Gosh, de paarse (nr 15) om precies te zijn.
Nu wist ik bij aankoop niet dat het ging om een waterproof eyeliner, opzich geen probleem dacht ik maar DAMN wat blijft hij goed zitten! ik bracht hem rond 2u in de namiddag aan en hij zat er savonds om 21u nog perfect op.

Even een swatch waar ik alleen de eyeliner opheb, zo kan je de kleur goed zien:
Zoals je kan zien is er ook genoeg pigment aanwezig.

Maar nu komt het probleem: toen ik hem dus savonds eraf wou halen kreeg ik hem er niet eens af! en ik heb geen waterproof remover in huis! zie het resultaat na 2 boen-beurten met normale make-up remover:
Hmz ... idd, misschien werkt hij wel iets TE goed :d
xoxo Tessa


5 opmerkingen:

regina zei

ziet er best leuk uit, voor een feestje ofzo dan.

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik deel je mening volledig! Ik ben dadelijk een twee exemplaar gaan kopen. Tip: waterproof lost op in olie: met een drupje zonnebloem of olijfolie had je het zo gepiept om het eraf te halen. :)

kim zei

Ik heb er ook enkele van en ben net als jij supertevreden! Wat IK dan een minpuntje vind is dat hij wat lang duurt tegen dat hij droog is...meer eenmaal droog zit hij dan ook muurvast!

Tessa zei

Ja ik heb het uiteindelijk ook met olie eraf gekregen want hij zat de volgende ochtend nog erop! :d en idd kim hij is een beetje dik in het aanbrengen maar het lijkt me super spul om bevoorbeeld mee te gaan zwemmen!

vick zei

jij bent echt een meester met eyeliner, zo mooi krijg ik het nooit xD