zondag 24 januari 2010

2B eyeliner pen

Al een hele tijd wou ik zo'n eyeliner met een 'pennetje' in plaats van een kwastje proberen, je hoort er namelijk vaak goede dingen over.

In eerste instantie ging ik voor die van Gosh omdat ik wist dat zij zo'n eyeliner hadden, maar die waren allemaal opengedaan en no way dat ik iets dan koop.

Het werd dus uiteindelijk deze van 2B cosmetics:

Hier zie je het 'pennetje' + een swatch:
Wow wat werkt het vreemd! ik denk dat ik nog een paar keer ga moeten oefenen, tot nu toe krijg ik er alleen een rare dikke streep mee op mijn ogen:

+ punten:
- het pennetje brengt best fijn aan
- de prijs: +-€5
min punten:
- hij is vrij nat bij het aanbrengen en heeft dus smudge/uitloop-gevaar
- ik krijg er (tot nu toe) nog geen dun lijntje mee
- hij is niet altijd even zwart
of deze geschikt is voor een dun lijntje weet ik dus nog niet maar ik vind het wel een goed systeem met het pennetje! Van de 'betere' kwaliteitsmerken weet ik dat Gosh en L'oreal er een in hun assortiment hebben, misschien daar eens van proberen?
xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Die van 2true heb ik, werkt best fijn!

Anoniem zei

Die van 2true heb ik, werkt best fijn!

Martine zei

Ziet er wel goed uit. Ik heb er ook een maar gebruik 'm eigenlijk niet zo vaak (is wel van een ander merk.)
Kus Kus Martine

Aïsha zei

Ik heb er 1 van essence Black mania. Erg fijn!