woensdag 28 januari 2015

Gosh Velvet Touch oogpotlood 'Black Ink'

Ik denk dat ik een nieuw lievelings-oogpotlood heb! Dat moet vermeld worden. Hiervoor gebruikte ik namelijk al jaren oogpotloodjes van Bourjois. De Contour clubbing waterproof pencil van Bourjois vind ik trouwens nog altijd fijn, wou gewoon weer eens iets anders proberen.

Toen ik in het Kruidvat stond bedacht ik me ineens dat bloggers vroeger wel vaker positief schreven over de potloodjes van Gosh. Sommigen vergeleken ze zelfs met die van Urban Decay, tijd om de 'Black Ink' te testen: 

Het potloodje is gewoon traditioneel, om te slijpen. Dat vind ik nog altijd het beste, die twist-up dingen zijn niet meer scherp te krijgen na een tijdje.

Een grote vereiste is bij mij altijd of de kleur 'zwart genoeg' is, dat is 'Black Ink' zeker:

Ook is hij creamy genoeg om makkelijk aan te brengen en hij overleeft ook een volledige werkdag.
Hij kost zo'n 7 euro, een prima prijs voor een goed drugstore oogpotlood.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: