donderdag 25 juni 2015

Essence Match 2 cover concealer




Concealer is een onmisbaar product voor mij en mijn donkere kringen. Het is dan ook een van mijn lievelingsproducten om te testen. Naar mijn gevoel zijn de goedkope drugstore concealers toch nog altijd minder goed dan sommige luxe concealers maar hey, deze van Essence is niet slecht!

De swatches komen een beetje geel over op foto maar kleur nummer '10' is voor mij prima, het is een duo dus je kan ze altijd mixen:

Bijna alle concealers in de drugstore zijn dun en vloeibaar, wat veel minder goed dekt als de creamy concealers in potjes. Essence lijkt wel als enige zo slim te zijn geweest om een creamy product te maken en de dekking.. not bad:

Zoals ik al zei heb ik normaal best felle paarse kringen onder mijn ogen, zeker als ik slecht heb geslapen. 

De hele dag blijven zitten doet deze concealer niet (mijn Mac pro longwear bv. wel) maat voor zijn prijs van € 2,60 kan ik niet klagen.

xoxo Tessa

1 opmerking:

Unknown zei

Ziet eruit als een fijne concealer! Zeker voor een budgetmerk.