vrijdag 4 september 2015

Shoplog deel 2 (Beauty & Accessoires)


Alsof de vorige shoplog nog niet groot genoeg was hebben jullie vandaag nog de beauty en accessoires te goed! Let's go:

Ik had een nieuwe puff/spons nodig dus die kocht ik bij The Body Shop en ik nam in een keer een tea tree product mee, hoorde er zoveel goede dingen over:

Naar Action ging ik speciaal voor de Wetnwild palletjes die er vorige maand lagen:
Ik nam ook nog watjes, nagellak remover en een mascara mee.

En de volgende dag ging ik nog langs een andere Action voor het bruine Wetnwild palletje! Daar nam ik ook nog kleine oorknopjes mee, doe deze zo vaak kwijt.

Mijn wimpertrosjes waren bijna op dus ik nam nieuwe mee van Primark, deze zijn best fijn:

Het volgende komt allemaal van bij Inglot. De oogschaduw nam ik voor mijn moeder mee, dus eigenlijk kocht ik alleen een wenkbrauw kwastje en schaartje:

 Ik kreeg van een vriendin de tip om zilver shampoo te kopen om mijn haar meer 'assig' te laten lijken, het lijkt wel te werken!

En toen ik hoorde dat de Comforter douchegel van Lush naar ons kwam ben ik meteen gerend om een flesje:

Dan de accessoires! Bij H&M nam ik dit fringe tasje mee, mijn vorige was aan vervanging toe:

Deze aparte oorbellen vond ik bij Zara:

En bij Six kocht ik nog 2 paar oorknopjes en een navelpiercing:

Als laatst had ik dringend een nieuwe manier nodig om mijn gellak op te bergen. Ik ben gegaan voor 2 make-up bags van Primark:

Ze zijn cheap en er gaat best veel in! In de ene ga ik mijn kleurtjes doen en in de andere mijn gellak accessoires en benodigdheden (vijlen, nagelwielen...)

Dit alles heb ik nog geshopt in de zomervakantie, sinds september ben ik aan een no-buy begonnen. September is toch een erg drukke maand voor me op het werk, ik ga het met gemak redden zonder iets te kopen ;-)

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: