vrijdag 27 november 2015

Shoplog deel 1: Beauty & Accessoires


Ik heb de afgelopen 1,5 maand weer een aantal beauty dingetjes en accessoires gekocht. Ik dacht dat het niet veel ging zijn maar vele kleine dingetjes worden toch weer een shoplog!

Eerst de Kruidvat goodies:
Ik had een mini handcrèmepje nodig voor op het werk, kan geen droge handen uitstaan. Ik nam in een keer nog een Essence liquid lipstick mee (zijn zoo fijn) en een Rimmel lipbalm.

Van een andere Kruidvat trip:
Het kruidvat eigenmerk heeft nu ook mini deo's, handig voor in je handtas. Van Therme nam ik een doucheschuim mee om te testen.

Bij H&M kon ik me toch niet bedwingen om tussen de nieuwe make-up schappen te snuffelen:
Ik nam 2 blushes en een lipbalmstick mee om te testen. Ik was wel onder de indruk van de verpakkingen, de kwaliteit zit nog niet waar het moet zijn..

Bij Big Bazar lagen deze extreme nepwimpers voor €1,50, wel leuk voor een verkleedfeestje of carnaval:

Bij Make-up studio kocht ik het banana powder:

Bij Six kocht ik een navelpiercing (ja in de winter) en een paar oorbellen:

xoxo Tessa

1 opmerking:

Unknown zei

Ik ben benieuwd hoe het banana powder jou zal bevallen.