woensdag 23 december 2015

Opgemaakt en weggegooid


Wow ik heb best veel opgemaakt op 5 weken tijd, heeft misschien onbewust toch al iets met goede voornemens te maken. Met minder rondslingerende 'zooi' het nieuwe jaar ingaan is altijd goed.

Zo had ik bijvoorbeeld 2 flesjes nagellak remover staan met nog een bodempje in, zonde van de plaats in de badkamerkast! Ik maakte dus deze van Hema op:

en deze van de Action maakte ik ook op, heb hier nog een back-up van staan:

Een pakje watjes van de Action, werken prima:


Een Batiste droogshampoo die ik ooit online kocht, was een Limited Edtion met een bloemige geur:

Reinigingslotion van Balea. Heel goedkoop maar zou deze zeker niet meer opnieuw kopen want de dop ging na 1 week al stuk en hij liet mijn huid ook wat trekkerig achter:

Lush Snowcake zeep, heerlijke zeep die ik elke kerst opnieuw koop:

Lippenbalsem van Rimmel, deze was zo zacht dat hij snel opging (op een paar weken tijd, oops):

Deze nieuwe 'chaotic' mascara van Maybelline ging niet op maar gooide ik na 3 dagen al weg, verschrikkelijk spul. Hij droogt slecht, gaf af onder mijn ogen en was nog moeilijk te verwijderen ook, zonde van je geld:

Wel 2 maanden met liefde gebruikt is deze Babydoll mascara van YSL. Ik zou deze met een goede actie nog wel eens durven kopen:

Nog een lippenbalsem die op ging is deze van Avène. Ik kocht hem maanden geleden bij de apotheker toen mijn lippen vreselijk droog waren. Het is eerder een zalf en werkte wel goed: 

 En als laatst dit Essence concealer duo, geen wonder concealer maar prima voor zijn prijs:

xoxo Tessa

1 opmerking:

Maxine zei

Wat een leuke producten heb je opgemaakt! Zonde dat de mascara niet goed werkte bij jou! x