Der is nochtans een wet voor die dat verbiedt hebben we geleerd in bedrijfspsychologie. Ik zag het ook in Delhaize staan enkele weken geleden en we vertelden het aan de prof en hij ging het eens onderzoeken :) Normaal mag je echt niet zeggen dat je producten beter zijn.
je mag tegenwoordig reclame maken met concurrerende merknamen in hoor, vroeger mocht dat niet. Het gebeurt hier alleen nog niet zo veel. In de VS is dat al jaaaren zo, soms erg vreemd om te zien
Ja ik snap dat ook niet! Reclame's doen dat tegenwoordig ook.
BeantwoordenVerwijderenDer is nochtans een wet voor die dat verbiedt hebben we geleerd in bedrijfspsychologie. Ik zag het ook in Delhaize staan enkele weken geleden en we vertelden het aan de prof en hij ging het eens onderzoeken :)
BeantwoordenVerwijderenNormaal mag je echt niet zeggen dat je producten beter zijn.
je mag tegenwoordig reclame maken met concurrerende merknamen in hoor, vroeger mocht dat niet. Het gebeurt hier alleen nog niet zo veel. In de VS is dat al jaaaren zo, soms erg vreemd om te zien
BeantwoordenVerwijderen