woensdag 18 augustus 2010

Etos quik dry '09'

Ik kocht laatst deze nagellak van het Etos huismerk omdat het er de ideale peach kleur uitzag en
dat is het ook!
Voor slechts +- 2 euro heb je dit lakje in huis, het is wel maar een miniflesje.
Op de foto hierboven draag ik 1 laagje, dekken doet hij dus best goed voor een budget lakje maar je moet wel veel product op het kwastje nemen anders krijg je strepen.
Hier nog even de vergelijking met 'I scream pech' van Catrice:
In het echt is het verschil toch nog iets beter te zien, die van Catrice neigt wat meer naar het oranje
terwijl die van de etos meer naar het zalm-roze neight. Ik vind het Etos lakje in ieder geval mooier.
xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Summergiirl zei

Ziet er een mooi nagelakje uit, te gekke peachtint. ♥

Katrien zei

Ik heb die van Catrice ze lijken wel een beetje op elkaar

Anoniem zei

Ik vind die van de etos idd moores =]

Xx

Anoniem zei

Mooier, sorry xd.

Samantha zei

Mooi!!! Leuker dan de i scream peach!

Annelieke zei

Lijkt me een leuk kleurtje! I Scream Peach vind ik altijd net wat te oranje in de winkel en dan koop ik hem toch maar niet. Misschien is dit een betere versie :)

Kashmira zei

Wat heb je mooie nagels! Mooi lakje ook!