zondag 26 oktober 2014

EOS shave cream 'Pomegranate Raspberry'


Shaving creams, ik had er altijd een haat/liefde verhouding mee. Jaaarenlang heb ik me gewoon geschoren met douchegel, vond ik even goed werken en die roken tenminste lekker.

Het merk EOS pakt het echter slim aan, geef de fles een leuke kleur, het product een lekkere geur en voorzie het van een pompje! Yes, dit wou ik nog wel eens proberen:

Het pompje is sowieso heel handig, echt als bij een luxe douchegel of shampoo. De fles zelf voelt rubber achtig aan en ligt door de 'deuken' die er in zitten fijn in de hand. De geur is ook lekker fruitig, geen nare 'na-geur' te bespeuren zoals bij sommige scheerproducten.

Het product zelf is qua structuur te vergelijken met een stevige body lotion en smeert perfect uit:

Conclusie:  Ik blijf er bij dat je ook prima met een gewone body lotion ofzo kan scheren maar deze verpakking van EOS is wel erg handig. En € 6,95 vind ik ook een normale prijs voor een scheergel. Ik kocht dit product bij 'Puur' in Maastricht maar als je geen EOS verkooppunt in de buurt hebt kun je het ook bestellen op AliceJo.com


xoxo Tessa

Geen opmerkingen: