zaterdag 26 juni 2010

Gosh eyeshadow base

Hier is ie dan, de review van de oogschaduw basis van Gosh.
Ik kocht hem met de 1+1 gratis actie van Gosh (die volgende week pas in NL begint hoorde ik).

Je draait deze basis omhoog uit zijn stick en ik heb hem al eens helemaal naar boven gedraait, er zit redelijk veel product in.
In de stick zelf kan je het al een beetje zien, deze basis brengt shimmery wit aan (wat ik zelf
overbodig vind, ik heb liever een huidskleur base):
Ik heb hem nu al een paar dagen kunnen uitproberen en eerlijk gezegt ben ik niet zo onder
de indruk. Het aanbrengen lukt prima, je doet een beetje op je ooglid met de stick en smeert
het daarna uit met je vingers of een kwast. Maar toen ik thuis kwam van mn werk hadden zich allemaal 'lijntjes' gevormd, de oogschaduw was dus gaan ophopen:
de basis helpt dus niet tegen het creasen, helaas. Hij zorgt er wel voor dat kleuren oogschaduw
beter gepigmenteerd uit komen maar that's it! Gosh heeft me dus voor het eerst teleurgesteld met een product.
Als je wil dat je oogschaduw toch de hele dag op zijn plek blijft zitten raad ik je nog steeds de
Paintpots van Mac aan.
xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

misschien kun je hem gebruiken voor de binnenkant van je ogen zegmaar voor een openere blik?

Anoniem zei

zonde gelukkig kreeg je hem zeg maar 'gratis' bij het ander product

Laetitia zei

Ik heb vandaag die van de HEMA gekocht, ik ben benieuwd ;)
Jammer dat deze niet zo bevalt.
x