woensdag 9 juni 2010

Mini shoplog

Ik moest dringend een zwart handtasje hebben voor zaterdag dus ben ik gisteren even
naar de stad geweest. Ik had als doel enkel het tasje te kopen maar natuurlijk is dat mislukt..
heb me wel nog netjes ingehouden vind ik zelf.

Satijne laagjes-rokje (Wonder woman). In het echt is deze véél mooier en ik heb eens het lef
gehad om het roze-rode exemplaar te kopen in plaats van de veilige zwarte variant.
gewoon zwart topje met steentjes op (ook van de Wonder woman). Deze was goedkoop
en ik draag het vaak dus deze heb ik niet eens gepast en gewoon meegenomen :)
Tasje (New Yorker), not what I was looking for maar er waren echt GEEN mooie zwarte
tasjes te bespeuren en ik moest er dringend een voor dit weekend :(
Sorry voor de crap kwaliteit, mn camera is stuk :( hij focust niet meer goed met als
gevolg dat de meeste foto's wazig uitkomen. Ik ga dan maar op zoek naar een nieuwe binnekort.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Johanna zei

Dat rokje is superleuk:D

Chantal zei

Toffe aankopen helemaal mijn smaak

Mandy zei

Leuke dingetjes!

Amber zei

Mooi rokje en topje! :D