dinsdag 1 februari 2011

Favoriete producten van januari

De eerste maand van 2011 is al weer om, het ging naar mijn gevoel weer erg snel en daar ben ik blij om (ben niet zo'n winter type). Er zijn een aantal producten die ik de afgelope maand opvallend vaker heb gebruikt:

Eerst 2 dingen die exact dezelfde kleur hebben..
Het nagellakje 'Just married' van Catrice heb ik meerdere keren opgedaan deze maand, alleen al omdat mijn handen momenteel zo wit zijn dat ze geen felle kleur kunnen verdragen. Het potloodje erlangs is een het oogpotlood in de kleur 'Neige' van Yves Rocher, fijn om de binnenste ooghoeken mee op te lichten voor een wakkere blik in de ochtend.
Qua eyeliner ga ik ook door fases, zo heb ik een tijdje terug naar zwart oogpotlood gegrepen en nu ben ik terug volledig overgestapt op mijn Fluidline (gel eyeliner) van Mac.
Naast de Fluidline zie je de mouse blush van Manhatan in 'Apricot' (je schrijft de merknaam met 2 letter T's maar dat trekt om een of andere reden computer robots aan op mijn blog), en daarnaast een lipglossje van MNY in nummer '165'. Je ziet dat er veel dezelfde kleur voorkomt in mijn favorietjes, ik zit blijkbaar even in een lichtroze periode qua make-up.
Als laatst de double effect shower & shave van Nivea:
Ik gebruik deze niet als douchegel, puur om te scheren in de douche. Hier zal ik nog wel eens een review over schrijven. Oh en eigenlijk moest de douchegel uit mijn vorige artikel ook wel bij de favorietjes maar dat vond ik niet eerlijk omdat ik hem pas heb en dus nog niet de hele maand gebruikt :)
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Mitchin zei

Leuke review, dank je wel!
Ik was benieuwd naar die dubbel-gel van Nivea (of moet ik op de review wachte ;)): geeft het echt genoeg schuim om te scheren? o.O

Silva zei

Lijken me leuke producten allemaal :) Is die eyeliner van Yves Rocher dekkend?

Tessa zei

Mitchin, ik schrijf deze week normaal nog de review ervan.

Silva: Ja, hij is niet heel creamy dus voor op de wimperrand moet je misschien wat harder drukken maar hij dekt wel roze.

Dorien zei

Leuk, ik ben wel benieuwd naar die showergel van Nivea :) werkt het even goed als een gewone scheergel ?

annabelle zei

Leuke favoriete!