zondag 30 januari 2011

Nieuwe favoriete douchegel: Tahiti - Peach & Litchi

Normaal schrijf ik niet snel over douchegels, ik vind ze nooit zo boeiend en koop eigenlijk altijd een andere. Maar deze keer ben ik zo gek op de douchegel die ik in gebruik heb: Peach & Litchi van de Tahiti lijn van Palmolive.

De geur is heerlijk! ik zou er zelf nooit de perzik of litchi geur in herkennen maar hij is wel fruitig en ook erg zoet, bijna snoepjesachtig. Daarnaast is dit product voor zowel bad als douche, handig voor als je beiden hebt en graag afwisselt.

De substantie is gewoon wit, als ze voor roze hadden gekozen was het voor mij perfect geweest maar goed we kunnen niet alles hebben zeker? :p. Op de verpakking staat dat het product dermatologisch getest is, ook geschikt voor mensen met allergiën (vandaar dat ze geen kleurstoffen hebben gebruikt waarschijnlijk).
Hij schuimt goed, je hebt niet veel product nodig en er zit 400 ml in. Deze top douchegel kan je gewoon bij het Kruidvat kopen voor rond de 5 euro. Ik wil zeker de andere geuren van Tahiti nog uitproberen!
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

katrien zei

Klinkt het waard om te testen ;-) 'k heb wel eens de kokos er van gehad denk ik, die is ook heerlijk.

Liesewiesje zei

Klinkt best wel heerlijk :D Bedankt voor de tip en review! :)

Tatjana zei

Wauw hij klinkt geweldig. :D

Keerthana zei

Is hij nieuw? Heb hem nog nooit gespot in de Nederlandse winkels, maar hij klinkt erg lekker.

Tessa zei

Ja er staat in ieder geval 'nieuw' op de verpakking Keerthana :)