donderdag 17 maart 2011

Health kick?

Het zal wel aan het mooie weer van de laatste tijd liggen want ik ben de laatste weken weer helemaal into gezonde, frisse dingen zoals fruit.

Ik merk echt dat als het een zonnig dagje is ik liever een bakje fruit eet dan een boterham ofzo.
Ik ben ook helemaal 'verslaafd' aan bloedappelsien/wijnappelsien drankjes:
Tropicana is gewoon in de supermarkt te koop (weet niet zeker of NL het merk ook heeft) en het belooft 100% vers sap te zijn. Deze sapjes zijn best lekker maar zelf maken is natuurlijk ook een optie. Voor de mensen die wel eens in Hasselt komen: breng eens een bezoekje aan ''t vitamientje', dit is een fruitwinkel en hun vers wijnappelsien sapje is superr lekker.
Natuurlijk zullen er ook genoeg ijsjes en andere ongezonde dingen voorbij komen in de lente maar voorlopig ben ik nog goed bezig :p
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Silva zei

Mm, ik heb ook meer zin in fruit :)

Anne zei

Mmm! In het Vitamientje kun je ook bakjes met stukjes fruit kopen, super tijdens een shoppingtripje op een warme dag! ;)

Tessa zei

Hehe nog een fan van t vitamientje! leuk dat je van uit de buurt bent Anne x

Liesewiesje zei

Heerlijk die fruitsap :D

Tatjana zei

Hmm, fruitsap is lekker! :D