zondag 13 maart 2011

Opgemaakt update

Vorige maand heb ik geen opgemaakt artikel gemaakt omdat het simpelweg te weinig producten waren. Vandaag dus de dingen die ik in 1,5 maand heb opgemaakt of weggegooid.

Een mousse van taft en een droogshampoo:
van beiden heb ik nog een backup liggen.
In januari maakte ik al een mini body butter op, en nu is mijn Moringa body butter ook zo goed als leeg:
En dan de make-upjes, deze zijn niet echt 'opgemaakt' maar hun tijd is wel gekomen om naar de vuilnisbak te verhuizen.
- Het lichtroze potlood van Yves rocher is nog lang niet op maar ik ben het dopje er van kwijt waardoor het puntje best smerig wordt, niet zo hygiƫnisch en deze mag dus ook weg.
- Het zwarte potloodje van Bourjois heb ik laaang gebruikt, nu valt hij ook echt niet meer te slijpen dus eigenlijk is deze wel 'op'.
- Als laatste een mascara van Manhatan. Deze heb ik nu zo'n 2 maanden in gebruik en ik weet niet of hij echt op is maar hij begon te klonteren.
En zo zijn er toch weer 6 producten opgemaakt/weggegooid deze maand. Opgeruimd staat netjes ;)
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Jorna zei

Lekker is dat he, als je spullen opgemaakt hebt of weggooit. :) Ik doe mijn mascara ook weg als 'ie gaat klonteren, da's voor mij een betere inidicatie dan een tijdsbestek van 3 maanden.

Mitchin zei

Haha, ik vind het een hele leuke rubriek =))) Zelf maakt ik niet zoveel op, behalve een oogpotlood en eventueel een oogschaduw misschien. Iets opmaken lijkt me ook wel cool, behalve als het om een van mijn lievelings limited editions gaat, die moeten zo lang mogelijk blijven!

Silva zei

Leuk, weer wat opgemaakt ^^

K. zei

leuk!! Haha jaa meestal als ik het net gelakt heb ziet het er niet echt netjes uit maar vandaag ziet het er weer wat beter uit! Het is een donkerblauwe mini nagellak van de hema en een goudeglitternagellak van de hema (ook zo'n mini)! xx

Joni zei

Droogshampoo vliegt er bij mij echt door :p 't Is zo handig!