vrijdag 15 juli 2011

The Bodyshop sale, mini reviews

Veel bloggers schrijven er nu over, de sale bij The bodyshop! ik kan alleen maar beamen dat deze winkel altijd geweldige sale heeft. T'is dat mijn badkamerkast nog vol staat met douchegels, zeep en bodylotions anders zou ik deze sale periode weer de winkel geplunderd hebben!

Ik hield het dit jaar raar genoeg bij 2 make-upjes, het feit dat mijn tas altijd te vol zit om grote dingen er in te kunnen stocken tijdens mijn lunchbreak heeft daar ook wel mee te maken ;) (er ligt in Body shop vlak naast mijn werk).

Ik zal beginnen met de donkerblauwe oogschaduw:
Hij is niet super gepigmenteerd maar dat vind ik met zo'n heftige kleur niet zo erg. Blauw wordt helaas net als andere felle kleuren vaak geassocieerd met omatjes die blauwe oogschaduw tot op hun wenkbrauwbot dragen. Ik heb hem de afgelope dagen in de crease gedragen:
en zelfs als liner onder het oog:
Ik vind zo'n flashy kleurtje erg mooi als de rest van het oog lekker neutraal wordt gehouden.

Voor deze oogschaduw betaalde ik nu in de sale zo'n 5 euro terwijl ze normaal  het dubbel kosten.

Dan de Yes yes yes lippenbalsem:
Dit is zo'n lippenbalsem in samenwerking met MTV waarvan een deel van het geld altijd naar een goed doel gaat (in dit geval aidspatienten als ik me niet vergis). Daarom vond ik het ook een beetje vreemd dat mijn Body shop deze in de sale had, goede doel producten verkopen normaal toch extra goed?

Zo ziet de lippenbalsem er uit op de lippen:
Bij mensen met redelijk rode lippen zoals mij zal deze lippenbalsem ze een beetje lichter maken, wat ik altijd wel fijn vind. Ik geloof dat de normale prijs rond de 5 à 6 euro ligt voor deze lipbalms, ik betaalde nu dus €2.

Helaas merk ik dat elke Body shop winkel andere producten in de sale heeft, het is dus geen garantie dat jullie deze producten zullen aantreffen. In Maastricht heeft de Body shop bijvoorbeeld geen enkele make-up items in de sale en in Genk (BE) stond dus een hele tafel. Hebben jullie nog leuke Body shop koopjes kunnen doen?

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Mitchin zei

Oe, like! Ik zal ff checken wat in den Haag hebben ;)

Anoniem zei

Mooie spulletjes!
x

Silva zei

Mooie dingen!

BeautyLoves zei

Hmmm, nu heb ik zin om straks even in Genk te stoppen hahaha!