dinsdag 5 februari 2013

The Body Shop Papaya Body Butter


De body butters van The Body Shop zijn ondertussen al van verpakking veranderd, ik heb nog een 'oude' kunnen bemachtigen in de sale. Ik vermoed dat er binnenkort een aantal geuren uit het assortiment zullen gaan (die wat nog altijd geen nieuwe verpakking hebben) dus misschien is het wel slim om nog snel eentje in te slaan..

Ik vind eerlijk gezegd bijna alle geuren lekker van TBS dus ik ben tevreden met mijn Papaya body butter die in een surprise goodiebag zat:
Deze geur doet me aan een of ander fruit snoepje denken, lekker zoet en de geur blijft ook wel een tijdje hangen.

Ik heb in de winter ongelofelijk droge onderbenen, zeker na het scheren lijkt het wel schuurpapier. Body butters werken op dat moment het best en zo heb ik ook deze al een week op mijn nachtkastje staan. De substantie is zoals altijd heerlijk, in eerste instantie een beetje hard maar door je lichaamstemperatuur heb je al snel een romige formule:
Ze zijn doorheen het jaar niet heel goedkoop maar ik kan je alvast zeggen dat ik altijd tussen het half jaar en een jaar met een grote pot doe. Dat is een stuk langer als met een gewone tube bodylotion van de drugstore.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Katrien zei

HMM op die laatste foto ziet het er bijna als roomijs uit :-)

Valley Doll zei

Ik vind ze ook heel goed !

Kiss and Make-up zei

Ik ben echt fan van de body butters van The Body Shop, en deze vind ik echt heerlijk ruiken!

Anoniem zei

body butters vind ik heerlijk, maar met een kleine pot van de body shop doe ik een paar maanden. gelukkig heb ik ook niet veel nodig