zondag 3 maart 2013

Lush Oatifix masker

In al die jaren dat ik bij Lush koop had ik nooit omgekeken naar hun verse gezichtsmaskers. De meeste face-stuff van Lush vind ik dan ook niet lekker ruiken, vaak ruiken ze kruidig. Maar als je 5 lege potjes of flesjes inlevert kan je dus gratis zo'n gezichtsmasker uitproberen, ik dacht 'waarom ook niet?'.

Zoals ik al dacht vond ik de meeste geuren verschrikkelijk. Velen zullen het 'cupcake masker' lekker vinden want die ruikt naar chocolade maar daar ben ik ook niet zo'n fan van. Gelukkig zat er 1tje tussen die ik nog wel ok vond ruiken en dat is Oatifix:
Oatifix bevat onderandere havermout, amandel en banaan en het ziet er ook echt uit als pap!

Ik denk dat dit wel een masker is wat voor iedereen geschikt is, er zijn ook maskers voor de vette en droge huid maar deze zit er gewoon tussenin. Het aanbrengen van het masker is anders dan ik gewend ben, hij bevat echt brokken dus het is even wennen als je zakjes vloeibaar masker gewend bent. Ik heb het masker nu al 2 keer gebruikt (10 minuutjes laten zitten) en moet zeggen dat ik er wel een lekker zacht huidje aan over hou.

Zoals ik eerder al zei zijn deze maskers vers, je moet ze dan ook in de koelkast bewaren en rekening houden met de vervaldatum op de sticker: 
Ja hoor, ik vind het best een fijn product. Ben alleen benieuwd of ik het potje op krijg voor de vervaldatum want je doet er echt wel langer dan 3 keer mee en het masker blijft nog geen maand goed.

Als je zo'n vers masker zou willen kopen: ze kosten €11,65 of je moest ze dus gratis krijgen bij het inleveren van je 5 lege Lush verpakkingen.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik gebruik momenteel het Cosmetic Warrior masker. Ruikt niet bepaald lekker, maar doet wel zijn werk :-)

Valley Doll zei

Klinkt goed ! Jammer dat het niet zo lang vers blijft.

MissPrettiness zei

Klinkt zeker erg goed enkel inderdaad jammer dat het niet zo lang vers blijft!

Lies zei

Klinkt als een fijn masker alleen denk ik ook niet dat ik zo'n potje binnen een maand op zou krijgen.

Lois Lorinde zei

Klinkt erg fijn! Ik maak toch de meeste maskertjes zelf, erg leuk om te doen :)