zaterdag 6 juli 2013

H&M Pear & Melon masker


De H&M gezichtsmaskertjes, wie kent ze niet. Je hebt ze in ieder geval vast al eens zien hangen. De verpakkingen zijn altijd in vrolijke kleurtjes en er zijn ook af en toe nieuwe varianten.

Deze 'peer en meloen' versie had ik al zo schandalig lang liggen dat ik niet eens weet of het maskertje nog te koop is *schaam*. Ik heb deze ongeveer een jaar geleden gekocht bij de H&M beauty:
Voel de kalmerende werking van de extracten van meloen, peer en guave. Uw huid voelt schoon en zacht aan.

Gelukkig was hij nog goed smeerbaar en de geur was ook heerlijk (lekker fris en fruitig zoals verwacht).
Ik liet het hem zoals bij alle maskertjes een kwartiertje zitten alvorens het er af te spoelen. Normaal zie ik niet snel een 'instant resultaat' bij maskertjes maar ik had nu toch echt de indruk dat mijn poriën precies wat strakker/ leeggezogen waren. 

Ook bleef mijn huid lekker zacht en glad achter. Hell yes, ik ben fan van dit masker. Nu ben ik benieuwd geworden naar de andere varianten...

 De H&M maskertjes kosten €1,95 en met 1 zakje kan je met gemak 2 keer doen.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

curly zei

Het kokosmasker is ook heel goed van h&m

Anoniem zei

Klinkt lekker :)

Amy zei

Ziet er goed uit, zeker voor de prijs!

Shana zei

Altijd leuk als een goedkoop product zo goed werkt! :)

Ayla zei

klinkt heel goed! x

Mademoiselle Sophistiqué zei

wat een ontzettend fijn prijsje :D ik hou wel van die goedkope maskertjes die dan ook nog eens hun werk goed doen! :p

Anoniem zei

klinkt goed,nu blijft de vraag zijn ze nog te koop