maandag 1 juli 2013

Collectieve shoplog + blog nieuws



Ik begin met het nieuwtje: Het is juli en dat wil zeggen dat ik 2 maanden zomer vakantie heb, jippie. Ik wil dan ook proberen om deze vakantie elke dag een artikel online te laten komen in plaats van om de dag! Enjoy...

De laatste shoplog is alweer van bijna een maand geleden zag ik maar ik vind het zelf altijd leuker om wat dingen 'op te sparen' en dan in een collectieve shoplog te laten zien. 

Ik begin met het saaiste, ik nam wat prulletjes mee van bij Kruidvat:
Normaal zet ik random-stuff niet op foto maar ik vond dat ze nu toch handige dingen bij Kruidvat hadden. De waterijsjes makers en ijsblok-stokjes lagen voor minder dan 2 euro in van die rommelbakken. Het zebra ding is een pasjes houder, nu is mijn portefeuille wat ordelijker.

Handgemaakte juweeltjes door een vriend:
Ring en matchend armbandje.

Bij coolcat/wonderwoman was ik misschien al een jaar niet meer geweest, het is niet echt meer voor mijn leeftijd. Maar ik was op zoek naar een leuke tanktop voor het sporten en die vind je daar nog altijd voor een 10tje:

Het volgende bodycon rokje van Vero Moda had ik al in het zwart en ik vind hem zo fijn dat ik de peachy kleur dus ook gekocht heb:

In de Vero Moda sale nam ik ook dit ombre bloesje mee voor een paar euro:

En een zwarte high low rok! Hier was ik al best lang naar op zoek en nu heb ik eindelijk een mooie gevonden:

Basic gestreept shirt van Zara, was nog maar 9 euro in de sale:

2 dezelfde blousejes van Bershka, ze zijn kort vanvoor en lang vanachter. Vind vooral de neon oranje erg leuk. Deze waren €9,99 per stuk:

Kreeg hem niet goed op foto maar vond een prachtige maxi dress in de Mango sale voor €19:

Ombre maxi rok van bij Tanqs:
En een zwarte maxi rok, ook van bij Tanqs:

Dan een aankoop uit een random Maastrichts winkeltje waar ze allemaal sandaaltjes hebben voor onder de 20 euro. Maar van die 'ongure' kleine winkeltjes vind je in bijna elke stad dus misschien kun je ze ook nog tegenkomen.

Dan het leukst, de beauty aankoopjes! Ik had een nieuwe heat protector en reinigingsdoekjes nodig dus bij deze:


En dan geen benodigdheden maar gewoon leuke dingen om te testen:
- Getinte lipbalm van Beyu , kreeg hier nog een staaltje van de Angel parfum bij
- Essie nagellak
- De nieuwste Maxfactor mascara

En als laatst bestelde ik nog 2 kwasten op de Duitse webshop Zoeva:
Het was de bedoeling dat ik 1 kwast voor mijn bronzer kocht en 1tje voor blush. Maar degene die ik voor blush kocht (rechts) is daar toch wat te klein voor, ik gebruik hem nu maar voor highlighter. Een fijne blush-kwast staat dus nog altijd op de wishlist, ik denk dat het die van Real techniques gaat worden. 

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Lieve zei

Hele leuke dingen heb je gekocht!

Amy zei

Leuke shoplog weer! :D

Katrien zei

leuk nieuws, nog meer om te lezen dus!!! Lekker veel geshopt heb je ook :-o

Valley Doll zei

Leuk geshopt ! Kan al niet meer wachten tot ik zelf kan gaan soldenshoppen.

Savannah zei

die ombre maxi rok is prachtig!!!! jammer dat ik de winkel niet ken

Anoniem zei

wat heerlijk geshopt, leuke items