vrijdag 23 augustus 2013

10 things I would repurchase


Pfoe, een moeilijke tag vond ik dit. Er zijn natuurlijk wel meer dan 10 dingen die ik opnieuw zou kopen en mijn favorietjes durven nogal eens veranderen. Waar ik het uiteindelijk op heb gebaseerd? Ik trok mijn lades open en dacht 'waar zou ik nu echt van balen als het stuk ging of erger, als uit het assortiment ging voor altijd!

Ik begin met de lip producten, dit was al meteen een challenge. Ik heb enorm veel lip producten waar ik dol op ben. Ik besloot er 2 uit te kiezen die ik sowieso opnieuw zou kopen:
Over de Rosebud Salve schrijf ik eigenlijk niet vaak genoeg. Wanneer ik echt pijnlijke, open lippen heb is dit het gene waar ik naar grijp. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ik een soort brobbeltje/puistje langs mijn lip had en wanneer ik dit er op smeerde was het de volgende dag verdwenen... Ik weet niet wat het is maar dit spul lijkt wel magisch te werken voor mij. Ik gebruik het dan ook bijna alleen als lip-treatment.

Het 2de lip product wat je ziet is de Revlon Lip Butter in 'Strawberry Shortcake'. Ik zei het al ooit eerder, ik vind de kleuren van de lip butters stiekem wat te frosty qua finish maar ik blijf me er op betrappen dat ik deze vaak pak in de ochtend. Je moet je bij dit product niks aantrekken van of je een 'bad lip day' ofzo hebt, hij is zo voedend én geeft genoeg kleur af. Het is echt zo'n no-brainer, je smeert hem snel en gemakkelijk op voor je de deur uit rent.

Next up zijn 2 budget toppers:
Ik zag ik de comments bij het artikel van het Catrice concealer pallet dat niet iedereen hier fan van was. Mij heeft deze cheap-ass concealer wel verrast! Ik weet niet of het de combinatie met mijn Bobbi Brown poeder is maar hij blijft verbazingwekkend goed zitten bij mij. Op het einde van een werkdag wil ik soms mijn concealer bijwerken en dan zit hij er nog helemaal op! Ook vind ik het fijn dat je de verschillende kleurtjes kunt mengen om een ideale kleur te maken voor zowel zomer als winter. Jawel, ik zie mezelf deze nog wel opnieuw kopen als hij op is.

Eronder zie je een Essence potloodje in nummer 19. Het is eigenlijk een oogpotlood maar ik gebruik deze al een tijdje voor mijn wenkbrauwen. Een goede tip voor de dames met blond (geverfd) haar, je wenkbrauwen worden er niet persé veel lichter van maar krijgen toch een beetje die as blonde tint erdoor wat het natuurlijk laat ogen bij je haarkleur.

Dan 2 gezichts-favorieten:
De blush die je ziet is 'Dainty' van Mac en dit is DE perfecte lichtroze blush. Ik weet niet hoe hij zal uitpakken op donkerdere huidjes maar bij een lichte huid is deze zo ontzettend mooi. Ik gebruik hem al jaren heel regelmatig en het einde is nog lang niet in zicht, de investering waard.

De bronzer is de Chocolate Soleill van Too Faced en ik ga niet weten wat doen als deze ooit op geraakt. Het merkt word namelijk niet meer bij ons verkocht. Ik gebruik deze al bijna 2 jaar dagelijks en je ziet gelukkig nog altijd geen pan! Hij is zowel in de zomer als de winter perfect voor mij en er is geen oranje tint in te bespeuren (vind ik soms een probleem bij bronzers).

Als volgende heb ik 2 geur dingen klaarstaan:

Deo's wissel ik altijd af maar ik moet zeggen dat ik deze voor de gevoelige huid van Bourjois erg lekker vind. Ik weet dat er nieuwe Bourjois deo's komen dus ik hoop dat deze ook in het assortiment blijft! Het is een poederige en frisse geur en ik vind hem gewoon heel aangenaam. Zeker als je al een felle parfum draagt kun je beter niet ook nog een tropische cocktail geur onder je oksels spuiten, dat kan botsen.

Van de Hollister body mist snap ik niet dat er nog maar zo weinig uit is, ik neem deze regelmatig mee in mijn tas. Ik vind dit echt een van de ontdekkingen van dit jaar. Op dagen dat ik eigenlijk geen zin heb in een parfum spuit ik deze in mijn haar en op mijn armen en klaar, het is wat subtieler dan parfum. Ze hebben trouwens nog lekkere geurtjes buiten deze 'Seacliff beach'. Deze ruikt naar snoepjes en perzik, hmm.

Ik sluit af met 2 random items:
Zonder de Real Techniques blush brush zou ik liever ook nooit meer doen. Hij is super zacht en brengt blush nooit streperig aan. Je moet wel wat in laagjes werken maar dat doe ik sowieso liever bij blush, bijdoen kun je altijd, weghalen is meestal al wat moeilijker.

Als laatst zie je het haar serum van de Action. Ik blijf erbij, dit is het beste beauty product dat de Action te bieden heeft! Het serum werkt net zoals de rest (ik laat mijn flesje Biosilk er zelfs voor aan de kant liggen) maar ruikt veel lekkerder! Als je van perzik houdt moet je deze gewoon proberen, ik snuffel soms aan mijn eigen haarpunten om dit te kunnen ruiken ;)

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

dresses and daisies zei

Ik hoor zoveel goeds over die revlon lip butters. Ben er zo benieuwd naar.

Katrien zei

bijna allemaal veel besproken producten, ze moeten dan wel goed zijn!

Louise zei

Leuk srtikel! Die serum van de action heb ik ook! :)

Anoniem zei

Fijne dingen heb je uitgekozen! Er zitten ook een paar favorieten van mij bij! :)

Valley Doll zei

Van het Action serum weet ik niet goed wat te denken. Vind het niet slecht maar ook niet wauw.

Savannah zei

Ik vind het serum ook super! heb ook biosilk,marocanoil etcetera maar gebruik sinds een tijdje ook deze. Rosebud salve gebruik ik ook al jaren.

Jhemyla |beautyenfashion zei

De Real Techniques blush brush staat ook nog op mijn wishlist

Just Love Life zei

die revlon lip butter is echt mooi!

volgende keer ga ik in action naar dat serum op zoek, ben nu heel benieuwd!

Kaya zei

Staan fijne dingetjes tussen!