woensdag 7 augustus 2013

Allcosmeticswholesale



Deze week spookte ineens de webshop 'Allcosmeticswholesale' door mijn hoofd. Vroeger toen ik me pas onderdompelde ik de beauty community was dit DE website waar iedereen over schreef. Ik vroeg me af of hij nog wel zou bestaan omdat ik er echt NOOIT meer iets over hoor. Maar ja hoor, het bestaat gewoon nog en het aanbod is nog steeds even groot.

Voor wie de webshop nog niet kent: AllCosmeticsWholesale.com is een Amerikaanse webshop met een enorm aanbod in beauty producten aan goedkope prijzen. En jawel, alles is 100% authentiek. In Amerika bestaan er ook echt zulke outlet beauty shops, die kopen dan gewoon oudere collecties etc. op en daar kun je dan bijvoorbeeld goedkoper Mac producten kopen. Lucky Amerikanen...

Ik laat jullie graag wat voorbeelden zien van hun aanbod. Drugstore merken als L'oreal zijn er in het algemeen al veel goedkoper dan bij ons. Zo staan er L'oreal mascara's op voor 4 dollar, dat is zo'n 3 euro!! 

Ook Maybelline producten kun je er voor zo'n 4 euro kopen, deze lipsticks zouden bij ons al snel 11 euro kosten:


Ook vind je er voor ons minder goed bereikbare budget merken als Revlon:


Maar ook met high end producten kun je er je slag slaan. Zo vond ik er deze Bobbi Brown eyeliner voor 14 euro. Deze dingen kosten bij ons 23 euro!

Of wat dacht je van een Mac cremesheenglass voor 13 euro? In ons land kosten deze schatjes 22 euro...


Op zoek naar een Limited Edition product wat al niet meer te koop is bij ons? Er bestaat een kans dan ACW het nog heeft! Zo vind ik onderstaand pallet van Mac super mooi, komt uit een Limited Edition van jaren geleden:

Iets waar je op moet letten bij het afrekenen zijn de verzendkosten, dit kan bij een 'zware bestelling' al snel oplopen. Ook duid ACW uit zichzelf niet meteen de goedkoopste verzendmethode aan dus je moet zelf wat zoeken voor je doorklikt naar de betaalpagina. Ik heb er wat mee zitten spelen en uiteindelijk kwam ik voor 6 producten uit op 16 dollar (= +-12 euro) verzendkosten. Dat vind ik nog ok, de producten zelf zijn toch mega goedkoop. Ook kun je samen met een vriendin bestellen en de verzendkosten delen. 

Heb jij ooit wat besteld op ACW? Ik wil heel graag een bestelling plaatsen maar twijfel alleen nog omdat je in Amerika soms met douanekosten zit. Als ik er wat bestel krijgen jullie dat uiteraard te zien en dan review ik de webshop in het algemeen ook even (service, verzending...)

xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Charlotte Bxl zei

En, heb je een deze bestelling geplaatst? Ben benieuwd naar de reviews :-)

Tessa zei

^Nee Charlotte, dit zijn maar voorbeelden van hoe goedkoop het is. Ik ga deze week wel een bestelling plaatsen denk ik, maar weet nog niet wat, er staat zooo veel op ;)

Amy zei

Ik bestel er nog steeds geregeld. Ik heb er pas nog een heleboel MAC refills gekocht :D
Vroeger bestelde ik er elke maand wel (addict!) maar nu nog zo eens 2 keer per jaar ofzo. De service is nog steeds top! Maar inderdaad, de hype is een beetje door. Net zoals met Everyday Minerals en 88 palettes :P

Kelly zei

Dit zijn mooie producten, ga zeker even kijken. (:

Unknown zei

Woow, ziet er leuk uit! Bedankt voor de tip.

areyoulookingclosely zei

Oh my god, dit is beauty walhalla! super!!

Anoniem zei

Dat wist ik nog niet, bedankt voor de tip :-)

Eline zei

Ik kende deze site al een tijd maar misschien toch maar eens wat bestellen!

Savannah zei

Ik heb er wel eens besteld vroeger. Duurt wel eventjes maar de verzending was prima en alles is gewoon echt en netjes verpakt. Als je een hele wishlist hebt scheelt het enorm in prijs.

Anoniem zei

wat leuk, hier heb ik lang geleden ook weleens wat besteld

Anoniem zei

super tip, ik heb meteen besteld!