zaterdag 17 mei 2014

Beauty Bummers


Vandaag heb ik weer 2 beauty bummers voor jullie. Ik hou altijd van dit soort artikels omdat het niet om de 'mwah' producten gaat waar nog over valt te twisten, neenee dit gaat echt over de beauty horror...

Gelukkig kost het eerste product al niet veel, ik bestelde deze volume haarclipjes ooit bij BornPrettyStore:

Zoals je op het fototje op de verpakking ziet horen dit mini bump-it's te zijn om je haar op bepaalde plaatsen meer volume te geven. Het idee vind ik top, ze blijven door het clipje ook goed steken maar daar houdt het op.

Ze bestaan ten eerste maar in 1 vreemde bruine kleur, voor weinig mensen geschikt. En het is op foto moeilijk te zien maar ze zijn echt ZO klein dat je 0,0 % verschil ziet, zelfs in mijn slappe haardos. Nee, sla deze gerust over als je ze ooit ziet liggen, you're welcome.

De 2de bummer is deze oogcrème/gel van Maybelline:
Deze gladmakende oogcrème kocht ik uiteraard niet voor het anti-age effect maar ik draag wel dagelijks oogcrème omdat ik veel concealer gebruik (helpt tegen het creasen). 

Nu ben ik echt niet vies van zo'n jelly structuur maar deze trekt bij mij precies niet in! Hoe veel ik het ook probeer uit te smeren, het blijft glibberen onder mijn ogen. Ook moet je meteen je handen gaan wassen tijdens het make-uppen want van je vinger gaat het ook niet zo snel af. Ik kocht hem gelukkig met korting bij Big Bazaar want ik denk niet dat ik het kan opbrengen om hem op te maken. 

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

dresses and daisies zei

Gelukkig zitten er geen al te dure miskopen in. :)

Ps. er is momenteel een winactie op mijn blog. Doe je ook mee? ^-^

Savannah zei

he wat een tegenvaller die oog creme, was er ook wel benieuwd naar maar nu niet meer!

Janneke | Beautyroad zei

Jammer van de miskopen, maar gelukkig zijn ze niet al te duur.

Unknown zei

Brrr die oogcrème lijkt mij inderdaad vreselijk zoals jij het beschrijft!

Anoniem zei

Die clipjes lijken mij inderdaad echt flut, en die oogcrème heb ik ook wel eens zien liggen, wilde hem nog meenemen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan!