maandag 26 mei 2014

Nyx Mega Shine Lip Gloss in 'Smokey Look'


Nyx is een Amerikaans budget merk waarvan ik al jaren hoop dat ze naar Belgiƫ komen maar helaas. In Nederland kun je het merk wel in sommige Douglas filialen kopen.

Ik had van dit merk enkel een blush en die vind ik niet zoveel voorstellen maar de toppers van dit merk zouden de lipglossjes zijn. Vorige maand bezweek ik en en bestelde deze 'Smokey Look' op Ebay.

Ik deed zoals gewoonlijk wat online research en Smokey Look kwam uit als een van de meest populaire kleuren die iedereen zou staan. Toen ik hem binnenkreeg schrok ik en was bang dat hij te donker voor me zou zijn maar gelukkig is dat niet het geval. Hier heb ik niks op de bovenlip en smokey look op de onderlip:

De kleur is mooi naturel en ik kan me inderdaad inbeelden dat deze iedereen zal staan:

De dekking is medium, je ziet hem in ieder geval goed genoeg zitten. De kleur is net niet nude, niet peachy, eerder iets daar tussenin. De naam 'Smokey look' vind ik ook goed gekozen want dit is DE ideale lipkleur voor bij een smokey eye. Ook niet onbelangrijk: de gloss plakt niet verschrikkelijk, hij voelt zelfs een beetje verzorgend aan. Score!

Ik kocht deze gloss op Ebay voor +- 8 euro incl.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Shana zei

Mooie kleur, die inderdaad veel mensen goed zal staan :)

Anouk zei

Wat een mooi en natuurlijk kleurtje! Zelf heb ik van dezelfde lijn de kleur Beige, ik vind de substantie heel erg fijn van deze glossjes.

BeautyLife zei

Ziet er goed uit!