zaterdag 7 juni 2014

Black Head Pore Strips


Oops, al 3 dagen geen artikel! Het einde van het schooljaar nadert, wat wil zeggen dat ik weer in de drukste periode ben beland op het werk. Het kan dus zijn dat er tijdelijk iets minder artikels zijn.

Vandaag laat ik jullie een product zien dat ik echt niet langer kan achterhouden. We kennen allemaal de neusstrips van de Action en psst.. die doen niet bijzonder veel bij mij.

Ik hoorde altijd zoveel goeds over die zwarte peel off maskers uit China en besloot nu een paar kleine pakjes op Ebay te bestellen. Ik had serieus 5 zakjes voor 1 euro, voor de prijs hoef je het dus al niet te laten.

De zakjes zijn eigenlijk bedoeld om op je neus te gebruiken maar er zit denk ik ook wel genoeg in om je hele gezicht van een dun laagje te voorzien. Ik doe namelijk 4 keer met 1 zakje als ik het enkel op mijn neus smeer. Het product is zwart en ruikt gelukkig neutraal. Het is de bedoeling dat je het laat opdrogen en daarna er af trekt zoals op deze foto:

Let me tell you, het verwijderen is wel degelijk pijnlijk. Vergelijk het met een hele strakke pleister er af trekken. Dat komt omdat het ook wat haartjes van je gezicht meeneemt natuurlijk. Maar het idee er achter is dat het dus ook alle vuiligheid uit je poriën meeneemt.

Na een paar keer zag ik zelf zeker wat verschil en de huid is ook extreem glad en zacht. Ik zou zeggen: bestel er een paar op Ebay! Als je het masker liever voor je hele gezicht wil gebruiken bestaan er ook tubes.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Bianca zei

Wat vreemd hé zo'n zwart masker :)

Unknown zei

Ziet er echt bijzonder uit, maar toch denk ik dat ik deze ook eens ga proberen. Klinkt erg goed!

Birte zei

Klinkt goed!