maandag 23 maart 2015

Anastasia Dipbrow Pomade in 'Blonde'


Al sinds de Dipbrow Pomade op de markt is wou ik hem proberen. Maar 28 euro voor een wenkbrauwproduct is natuurlijk niet niks, ik legde hem dus telkens terug bij Douglas. Een paar maanden geleden zag ik ineens dat het merk Anastasia een stuk goedkoper is op de Engelse webshop 'Beautybay'. Nu heb ik dit product aan minder als de helft van de prijs kunnen kopen, echt crazy.

Anyway, wat is de dipbrow pomade? Het is een multi functioneel wenkbrauw product. Het geeft kleur af en doordat het een waxy gel-creme is zal het je brows in een keer in model houden.

Ik kocht de kleur 'Blonde' omdat ik bij mijn blond haar niet hou van te overdreven wenkbrauwen. Ik had eerst schrik dat de kleur niet ging pakken op mijn lichtbruine wenkbrauwen maar hij maakt het geheel mooi assig, precies zoals ik wou. 1 tintje donkerder als deze zou ook nog goed geweest zijn voor mij denk ik maar goed, deze is prima:

Ik laat jullie eerst een voor-foto zien waarop je goed ziet dat mijn wenkbrauwen van nature niet bepaald perfect zijn. De haartjes groeien op sommige plaatsen eerder naar beneden als naar boven en dat geeft geen wakkere blik. Ook zijn mijn wenkbrauwen niet overal even vol, ik moet ze dus elke dag omhoog kammen en bijwerken: 

Het geschikte kwastje zoeken voor bij dit product is nog een beetje zoeken maar ik gebruik voorlopig een dun eyeliner kwastje van Elf. Let op, je hebt héél weinig product nodig per wenkbrauw. Het resultaat is meteen een groot verschil:

Ze blijven mooi in model en de kleur is goed verdeeld. Als je een opvallendere brow wilt als blondine moet je zeker voor 1 tintje donkerder gaan (Taupe). Ik hou persoonlijk van de naturel look qua wenkbrauwen.

Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat het iets meer tijd vraagt in gebruik dan een wenkbrauwpotlood. Voor de rest zou ik iedereen de Dipbrow pomades aanraden: longlasting, genoeg kleuren om uit te kiezen en zuinig in gebruik.

 xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Anouk zei

Dit ziet er echt heel erg goed uit!

Griet Lucas zei

Mooi resultaat! Ik kocht die van mij ook op beautybay, is idd een enorm verschil. Nu wil ik nog een tintje lichter hebben, mss moet ik blonde eens proberen