maandag 5 oktober 2015

Not worth the hype: Benefit Hoola


Al jaren lang was ik benieuwd naar de Hoola bronzer van Benefit. Het is een van de meest gehypete bronzers die zowat iedereen zou staan.

Als je het doosje open doet zie je meteen het bijhorende kwastje, maar die is niks waard. Ik heb hem dan ook meteen aan de kant gegooid.

De kleur van de bronzer zelf ziet er inderdaad niet verkeerd uit in de pan, niet te licht en niet te donker en volledig mat:


 Het probleem zit hem bij mij in het aanbrengen. Ten eerste toont de kleur al snel modderig bij mij en ten tweede gaat het blenden ook niet gemakkelijk. Ik heb het in ieder geval met verschillende kwasten geprobeerd en ik krijg al snel een streep of vlek! Misschien is hij voor mij toch te donker?

Ook vind ik Hoola helemaal niet geschikt als all-over bronzer, again hij geeft mijn gezicht een 'muddy' look. Om mee te shapen wil ik hem nog wel eens een kans geven. Nee, geef mij dan maar de Chocolate soleil bronzer van Too Faced, die brengt zo gemakkelijk aan zonder ooit te vlekken.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: