vrijdag 1 januari 2016

Favoriete producten van 2015 !



Gelukkig nieuwjaar! Zoals gewoonlijk start ik het nieuwe jaar hier met mijn favoriete producten van het afgelopen jaar.

De lippies waren het gemakkelijkst te kiezen:
Ik heb erg vaak mijn Yves Saint Laurent Rouge Volupté lipstick in nummer 1' gebruikt. Ze blijven niet super lang zitten maar zijn wel heel creamy en gepigmenteerd. Hij is zo creamy dat hij zelfs mijn lippen iets voller laat lijken.

Van luxe naar budget want qua lipliners heb ik die van Essence leren kennen in 2015 en ik vind ze voor hun prijs echt top! Ik heb er ondertussen 3 en ze zijn mooi gepigmenteerd en laten mijn lipsticks er wat langer opzitten.

Voor de ogen heb ik maar 2 producten geselecteerd:
De L'oreal superliner pen heb ik toevallig pas weer opnieuw gekocht, ik had deze eerder in 2015 ook al en vind het zeker een van de beste in de drugstore.

Het oogschaduwpalletje is van Wetnwild, geen idee of het nog te koop is maar hun palletjes zijn aanraders in het algemeen! Verschillende webshops verkopen het merk nog.

Dan the face stuff:
Ok, Benefit's Coralista blush is al een 'old love' maar ook het afgelopen jaar heb ik hem super veel gebruikt. Het is de perfecte peachy blush en als hij op is koop ik hem sowieso opnieuw.

De Undress your skin highlighter van MUA is het enige product wat ik heb van dit merk en ook ineens mijn enige drugstore highlighter. Omdat de rest high end is neem ik deze cheap highlighter altijd mee op tripjes en hij is mooi!

De Mac compact die je ziet is de Pressed blot powder, ideaal om mee af te poederen en om mee te nemen aangezien er een puffje in zit.

Het laatste make-up product is er eentje voor de brows:
Ik heb in 2015 bijna alleen dit potlood van Mac gebruikt in de kleur Strawberry blonde. Ik heb ondertussen ook alweer een back-up gekocht. Best gepigmenteerde wenkbrauwpotlood ooit, je moet er in het begin echt even aan wennen maar daarna zijn je brows on fleek.

Qua parfum heb ik deze 2 budget toppers gevonden in 2015:
Ja je ziet het goed, het zijn 2 celebrity parfums in niet de meest stijlvolle verpakking. Ik bestelde ze online op de gok (op aanbeveling van youtubers). Dit zijn aanraders voor degenen die van mierzoete parfums houden! De zwarte flacon is de Curious in control van Britney Spears, deze ruikt naar een vanille gebakje.  De Heiress van Paris Hilton ruikt dan weer naar een frisse versie van Bubblegum. Ik zit bij beiden parfums al in de helft dus dat zegt genoeg.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: