maandag 15 februari 2016

Aanrader: Ushuaïa Monoï deodorant


Een quick tip vandaag voor degenen die net zoals mij dol zijn op de Monoï geur: de Polyneésie deodorant van Ushuaïa! Ik weet niet of deze nieuw is of dat hij me gewoon nooit is opgevallen maar deze deo maakt me meteen verlangen naar de zomer!

Voor degenen die de Monoï geur nog niet kennen, Monoï is een geurolie die komt van een bloem uit Tahiti. Het is een geur waar Yves Rocher veel mee werkt en ik vind het zelf een mengeling van kokos met zonneolie en een lichte bloemen geur, hij doet me gewoon meteen aan vakantie denken. . Ik had er al een Yves Rocher bodyspray en douchegel van en nu deze deo, Ik weet dat het pas februari is but I love it.

Ushuaïa is in België bij Kruidvat en Di te koop. Hij was ongeveer 4 euro.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: