woensdag 24 februari 2016

Favorieten van het moment


Mijn favorieten van het moment zijn een mix van drugstore en Mac producten. Wel leuk om weer een keer te laten zien!

Blushes en highlighters zijn mijn favoriete producten voor het gezicht, tegenwoordig pak ik bijna elke dag deze combinatie:
De Mac blush is een gebakken minerale blush in de kleur 'Dainty', de perfecte natuurlijke roze kleur. De highlighter is van budgetmerk MUA, het is mijn eerste goedkopere highlighter en hij bevalt me prima.  

De andere dingen die ik al een tijdje dagelijks gebruik:

De groene Miss Manga mascara van L'oreal is een prima basic mascara, droogt wel redelijk snel uit lijkt me. De concealer in het flesje is de Pro Longwear van Mac, echt top spul. En als laatst zie je de Rosebud salve, elke winter word ik hier opnieuw fan van, niks werkt beter tegen droge lippen.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: