dinsdag 29 september 2009

Swatches Sephora

Sorry de 3de Sephora post achter elkaar maar dit is de laatste, morgen heb ik het weer over wat anders I promise :p maar ik dacht dat jullie misschien wel swatches wouden zien.


De lipstick, het is 'S02 Attitude star', zoals je kan zien is hij heel sheer roze met glittertjes:

Swatches van de lipstick en het oogschaduw palletje op mijn hand:


Zoals je kan zien zijn alleen de donkere kleurtjes goed zichtbaar (en dan ben ik er nog 3 keer overaf gegaan met oogschaduw), de pigmentatie is dus helaas niet veel beter dan bij de mono's.
Maar het valt wel mee, ze zijn niet essence-slecht ofzo. Het oogpotloodje heb ik niet geswatcht want die is gewoon goed zwart en bleef vandaag ongeveer de hele dag zitten. Van het nagellakje heb ik nog geen foto maar mn moeder heeft hem op haar teennagels gedaan en de kleur is bijna identiek met mijn Catrice lakje :( haha soms ben ik zo'n lomperik, wie koopt nu 2 keer dezelfde kleur nagellak en dan nog in dezelfde week.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Anoniem zei

haha niet essence-slecht maar slechter dan sommige essence vind ik :')ik had er ook zoeen geswatched in italiƫ en vond het ook maar teleurstellend!

Anoniem zei

de lipstick vind ik trouwens wel leuk, maar bijna alle lipsticks zijn fab op jouw lippen!

Tessa zei

Ohh wat ben je toch gul met complimentjes :p en nja ik heb nog maar een paar essence dingen gehad en die waren gewoon schandalig slecht dus vandaaruit oordeelde ik XD

A Part Of Beauty zei

Leuke spulletjes!

De mono's van sephora zijn idd niet echt goed, heb nu een blusher gekocht (check me blog) die is wel wat beter!