vrijdag 20 september 2013

Fortune Cookie Soap


Waarom kom ik steeds leuke Amerikaanse webshops tegen, *zucht*. Natuurlijk hebben wij Lush maar er komen steeds nieuwe leuke bad- en douche merken op de proppen. Qua verzendkosten is het natuurlijk helemaal niet voordelig helaas, dan maar samen naar de foto's te kwijlen. 

Op de webshop 'Fortune Cookie soap' staan een hoop toffe beauty producten. Zo vind je er bruisballen in de vorm van een donut:
Het aller leukst vind ik er de zeepjes in de vorm van een fortune cookie, er zit zelfs een voorspelling in! Om nog maar te zwijgen over het heerlijke aanbod in geuren. Zo is dit 'Caramel Apple':



Ice cream:


Blueberry pancakes:
Cherry lemonade:

Wedding cake:


En als je de geur van een bepaalde zeep nu zo lekker moest vinden kun je ook de roll on parfum er bij kopen:
Of wat dacht je van reuze scrubs in de vorm van een doodskop:
Ook kun je iemand een setje zeepjes cadeau doen in een echt fortune cookie doosje, hoe cute ziet dit er uit?


Je kan een van de door hun geselecteerde setjes kopen of zelf iets samenstellen:

De prijzen van de producten zelf vallen reuze mee. Op de foto hier onder zie je de grootte van een zeepje en daar betaal je iets meer dan 2 euro voor:
De shop opzich is dus helemaal niet duur! Het enige nadeel zijn altijd die verdomde verzendkosten. Voor de verzending van een 4tal zepen betaal je al snel 13 euro verzendkosten. Je zou wel eventueel samen met een vriendin kunnen bestellen en de verzendkosten delen. Maar een enorm grote bestelling kun je ook weer niet doen uit Amerika, als je boven de 22 euro gaat zit de kans op douanekosten er wel eens in. Helaas, ik ga er denk ik niet bestellen, maar hopelijk komen de producten ooit nog nooit ons land.

xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Unknown zei

Dit is echt zo leuk een fortune cookie met een voorspelling in! Lijkt mij zo leuk om iemand cadeau te doen. Alleen jammer van de hoge verzendkosten, anders bestelde ik meteen.

Unknown zei

Dit is zo leuk! Ik haat het ook als ik amerikaanse webshops tegen kom daar hebben ze zo leuke dingen.

Anoniem zei

Wat een originele zeep :-D

Miss Happinez zei

Wauw! Geweldige site, bedankt voor de tip

Anoniem zei

leuk artikel, de fortune cookie soap zijn geweldig, damnnn de invoerrechten en verzendkosten, so so jammer

Kimberly zei

Ohh wat een leukerds zeg!! :D Ze zien er super cute uit!

Joyce zei

ontzettend leuk zeg!

Just Love Life zei

wat een super leuke producten! die skull vind ik geweldig <3

Lieze zei

Hahaha superleuk!

Anoniem zei

Het idee is echt gaaf! Hopelijk is je voorspelling wel waterproof.

Tessa zei

^Denk het wel cherishday :d Lush heeft ook wel eens een product gehad met een wensje in verwerkt