zondag 7 september 2014

NYX Butter gloss - 'Vanilla Cream Pie'


Soms stoot je op een product waarvan je er meteen meer in huis wil halen, de Butter Gloss van Nyx is er zo eentje! Ik hoorde er wel goede dingen over online maar for real, dit is de beste lipgloss die ik in jaren heb gevonden.

Ik nam de kleur 'Vanilla cream pie' mee uit de Douglas in Duitsland, daar verkopen ze namelijk Nyx:

Deze glossjes staan er om bekend als een lippenbalsem aan te voelen maar zowat het pigment van een lipstick te bevatten. Met die omschrijving ben ik het helemaal eens, kijk maar naar 1 kleine veeg:

Een dun laagje aangebracht:
De kleur is lekker draagbaar voor overdag, een goede keuze voor twijfelaars.

Lipgloss met zoveel pigment vinden is vaak al moeilijk en deze plakken dan ook nog eens niet! Kortom hebben ze alles wat ik in een lipgloss zoek. Ik weet niet of ik me ga kunnen inhouden om nog een kleurtje te bestellen op Ebay. Bij Douglas in Duitsland hebben ze deze dus ook voor 7 euro per stuk.

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Griet Lucas zei

Ik wil ook graag eens een butter gloss proberen! Ze klinken zo leuk

Marlayne Vermeulen zei

Mooie gloss!

Aurélie - lovelifelovefashion zei

Mooie pigmentatie! En een gloss die niet plakt?! Wow! :D

x Aurélie

Marlies zei

Leuke gloss! Mooi kleurtje! :)

Unknown zei

Mooi draagbaar kleurtje!

TT zei

Erg mooi kleurtje :)

Kirsty zei

Wat een schattig glossje! :)

Saartje zei

Wat een mooie gloss en mooi subtiel kleurtje, ik ben zo benieuwd naar deze lipglossen, ik hoor er heel veel positieve verhalen over.

Es zei

Mooi kleurtje! X