maandag 15 september 2014

Pan geraakt


Ik heb er al ooit eerder een artikel over gemaakt maar door Miss Lipgloss kreeg ik ook weer zin om de producten te laten zien waar ik de 'pan' van heb geraakt. Het wil toch zeggen dat je de dingen veel en graag gebruikt.

Bij concealers gaat het bij mij persoonlijk altijd hard. Ik gebruik het elke dag en een creamy product gaat gewoon sneller op dat een poeder. Zoals je kan zien heb ik bij het Catrice palletje al overal pan geraakt en ook van het Bobbi Brown doosje blijft enkel nog wat poeder over.

Met oogschaduw wissel ik eigenlijk te graag af om er de pan van te raken maar deze Sephora highlighter heb ik ooit elke dag gebruikt, vandaar de pan in het midden:

Bij blush is het meestal ook moeilijk maar deze 'Angel' van Nyx gebruik ik altijd om mee te reizen of als ik ergens blijf slapen om de simpele reden dat het me niet zou uitmaken als deze zou breken. Eigenlijk is dit dus helemaal geen favoriet en door de poederigheid en slechte pigmentatie heb je ook nog eens veel nodig.

Als laatst een body butter van The Body shop. Je kan er de bodem van zien dus deze telt mee toch? ;) Het is de 'Papaya' geur en ik heb altijd moeite om de grote potten op te krijgen, ik word de geur na een tijdje moe.

5 dingen die ik dus blijkbaar al veel gebruikt heb! Is er in jullie stash veel 'pan' te zien?

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Anouk zei

Leuk om te zien bij welke producten je de pan hebt geraakt!

xxx zei

Goede selectie! Ik maak bijna nooit pans, omdat ik altijd heel veel verschillende producten gebruik haha :)

My Makeup Mémoire

Anoniem zei

Leuk om te zien! Jammer dat die NYX blush zo tegenvalt. Ik heb wel eens getwijfeld of ik hem zou kopen, maar sla hem nu toch maar over.

Esra zei

De bodybutter lijkt me heerlijk! X