vrijdag 12 december 2014

Beauty shoplog



Vandaag een collectieve beauty shoplog. Ik kocht de volgende dingen verspreid over de afgelopen 1,5 maand ongeveer.

Bij Primark nam ik grote watjes mee, moet ze nog testen:

Bij Big Bazaar koop ik meestal mijn deo's, deze keer nam ik er eentje van Nivea mee. Toen ik wou gaan afrekenen zag ik een doorzichtig nagelwiel liggen (om op te swatchen) voor 1 euro, score!

Bij Kruidvat nam ik een nieuwe mascara en wenkbrauwpen mee (waarover je al kon lezen dat ik er niet tevreden over ben). Het lippotlood van Gosh is gelukkig wel fijn:

Ook van Kruidvat, de 'Dress to Kilt' nagellak van Essie:

Op Ebay bestelde ik een Fan brush voor een paar euro, hij is eigenlijk best zacht! Onverwacht.

Op Ebay bestelde ik ook in een keer de Nyx blush in 'Taupe', die zou zo fijn zijn om mee te shapen.

Dan van een Kruidvat trip in Nederland: Aussie haarspray (hebben we in BE nog niet denk ik?), Rexona mini deo en 2 mascaras van Catrice waar ik benieuwd naar ben:

En als laatst een Rosebud Salve in 'Strawberry'. Ik ben namelijk al weken zo verkouden dat ik al 2,5 lippenbalsem heb opgemaakt! Als cadeautje aan mezelf mocht ik deze Rosebud daarom kopen, dat werkt bij mij nog altijd het best op hele droge lippen:

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Es zei

Leuke dingetjes heb je geshopt! X

Anoniem zei

leuke dingen! en ben benieuwd welke lipbalms je hebt opgemaakt

Unknown zei

Erg leuke spulletjes. Ik wil ook graag eens zo'n fan brush testen. Lijkt mij ideaal om felle blushes aan te brengen. Die Nyx taupe blush zal ook wel mooi zijn om mee te shapen.

Nicole zei

Erg leuke producten zeg! Dat lakje van Essie is erg mooi.

peggy timmermans zei

Leuke shoplog, wat heb je fijn gekocht!