woensdag 7 januari 2015

Wishlist of the moment


Weer lekker typisch van mij om ineens een hele wishlist te kunnen bedenken na de feestdagen. Terwijl ik voor kerst en mijn verjaardag vaak hard moet nadenken over wat ik wil.

De Dipbrow pomade van Anastasia wou ik in ieder geval al een tijdje maar ik vond hem te duur (tegen de 30 euro bij Douglas). Tot ik er vorige week achter kwam dat hij in andere landen veel goedkoper is! Now I need to order this...
Ook zag ik deze week dat Maybelline een nieuwe mascara had. Het borsteltje spreekt me alvast aan dus ik ga hem zeker meepakken tijdens de volgende trip naar Kruidvat:


Nog een product wat te duur is voor wat het is zijn de lip laquers van Nars maar ik ben zooo obsessed met deze kleur, 'Chelsea girls'. Ik ga eerst nog wat verder zoeken naar dupes...


 Dan iets waar ik ook op slag verliefd op was, de VIP extensions van Vicky Patison, misschien kennen jullie haar wel van de MTV serie Geordie Shore. Vicky's haar is sowieso altijd prachtig en ze draagt dus altijd haar eigen clip in extensions.

Deze week is mijn gym-bag ook gesneuveld helaas, ben dus dringend op zoek naar een nieuwe. Ik had deze duffle bag van  Musthaves op het oog maar hij is uitverkocht! De site blijven stalken it is.

Als laatste op mijn wishlist: een bobble! Als dit zou helpen om meer water te drinken wil ik het zeker proberen.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie wishlist! Die nieuwe mascara van Maybelline lijkt me ook wel wat!

Laurene zei

waaw die extensions! en de lipgloss van Nars ziet er ook mooi uit

Beauty Treasures zei

Leuke wishlist, naar de wenkbrauwproducten van Anastasia ben ik ook al een tijdje benieuwd naar.

Bibiane zei

Fijne wishlist! Ik ben ook zo, met mijn verjaardag weet ik nooit iets... :) Die mascara stond (of staat) aan korting bij Kruidvat momenteel :)