dinsdag 24 november 2015

Lush 'The Comforter' Shower Cream


Ik ben al jaren Lush fan en dan vooral van hun mierzoete geuren. The Comforter is een bekende bubble bar van het merk en de cassis-geur hiervan was zeker één van mijn lievelings Lush geuren. Ik heb zelf geen bad dus kocht de bubble bar nooit, maarrrr sinds een paar maanden is er een douchegel in deze heerlijke geur uitgekomen! Je weet niet hoeveel jaren ik hier op gehoopt heb!

Het is een 'shower cream' wat wil zeggen dat hij heel zacht en verzorgend is. En komop kijk die kleur, hotpink met glitters! Welke vrouw wil hier niet mee douchen?

Ok 8 euro voor een klein flesje douchegel is natuurlijk best absurd , ik doe er dan ook zuinig mee (afwisselen met andere producten). Zoals ik al zei ruikt The Comforter naar pure bessen/cassis en de geur blijft wel een tijdje op je huid hangen, langer dan bv. een simpele dove douchegel.

Ik kan alleen maar hopen dat ze deze niet uit het assortiment halen, dat durft al eens gebeuren bij Lush en dan moet ik hem snel gaan inslaan.

xoxo Tessa

1 opmerking:

Griet Lucas zei

Ik had hem laatste ook bijna meegenomen! Hij ruikt echt heerlijk