donderdag 10 december 2015

Essence Liquid Lipsticks


Ik ben helemaal blij met de liquid lipstick trend, het is voor mij echt the best of both worlds. Ze voelen meestal zo comfortabel aan als een lippenbalsem en zijn dekkend als een lipstick.

Toevallig zag ik onlangs 2 mooie kleurtjes in het Essence schap en ik besloot ze gewoon mee te nemen. Een nude en een milky roze kleur:

 Even om te laten zien hoeveel pigment ze hebben:

Yes, eindelijk een milky roze lipkleur die ook werkelijk zo uitkomt op je lippen, toppertje.

En ook de nude variant is erg mooi, niet overdreven licht en niet te bruin:

Ze zijn ook niet sticky op een draderige lipgloss manier, gewoon aangenaam. Ik ben normaal niet zo'n Essence fan maar wat zijn deze goed, en dat voor € 2,60 per stuk.

xoxo Tessa

1 opmerking:

Unknown zei

Twee mooie kleurtjes! Ik heb de milky roze variant ook aangeschaft deze week. Ik ben gek op zo'n kleurtjes ;)