vrijdag 18 december 2015

Make-up mee op citytrip


Dit weekend vertrek ik naar Parijs. Ik boekte dit tripje net de dag voor de aanslagen dus dat was even schrikken maar het zal er nu in ieder geval goed beveiligd zijn. Ik vind het zelf altijd leuk om te zien wat meiden meenemen op vakantie/citytrip dus bij deze mijn bescheiden stash voor 3 dagen.

The face stuff:
Ik neem een poeder, bronzer, blush en highlighter mee. Dingen die ik allemaal op dagelijkse basis gebruik!

De tools hou ik heel basic, buiten mijn Mac wimperkruller neem ik cheap kwasten mee die ik altijd ergens bewaar om mee op reis te nemen:

Dan voor de ogen en wenkbrauwen:
Mascara, eyeliner, concealer, wenkbrauwpotlood en een oogschaduwpalletje.

En als laatst de lip producten:
Ik draag niet vaak rode lippen maar met kerst durf ik het wel eens doen dus het is het moment om een rode lipstick en lipliner mee te nemen. Ernaast zie je nog een roze Essence lipglossje.

Genoeg om een leuke look mee te maken en toch niet te zwaar geladen! Vroeger nam ik wel eens 3 oogschaduw palletjes mee en 4 lipkleuren maar dat is allemaal onnodig gewicht. Ik neem enkel nog mee waarvan ik weet dat ik het ook echt ga gebruiken.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: