vrijdag 12 augustus 2011

L'oreal Professionnel 'Lumino Contrast' haarmasker

Over dit product kan ik kort en duidelijk zijn: love it! Ik had het effect van dit masker al vaker kunnen ervaren bij de kapster en nu mijn vorig masker op was besloot ik dat ik hem zelf ook in huis wou. Aan alle blondjes (met highlights): ga deze kopen!

Lumino contrast is een speciale lijn met producten voor haar met highlights en dat merk ik ook wel. Het masker kan mijn haar echt een oppepper geven en je kan het gewoon gebruiken in plaats van je conditioner. Ik ben sowieso meer een fan van maskers, als je het effect van een masker gewend bent stelt een conditioner niks meer voor (in my opinion).

Anyways, ik heb zelf een pot van 200ml, daar doe je wel even mee:
Mijn haar wordt er glanzend van, makkelijk doorkambaar en het voelt gewoon lekker zacht aan.

L'oreal Professionnel producten kun je kopen in zowat elke kapperswinkel en zelfs sommige kapsalons. Als ik me niet vergis betaal je voor een pot Lumino Contrast masker van 200ml rond de 12 euro.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Roos zei

Lijkt me erg fijn!

Anoniem zei

die heb ik nog niet geprobeerd, wel andere dingen van professionel

Peggy Timmermans Visagie zei

Ik ben fan van het merk en blond, ik ga deze zeker eens proberen! Dank je voor de tip!