zaterdag 20 augustus 2011

Maybelline Color Sensational 'Mango Diamonds'

Vandaag een korte review omdat iedereen die beautyblogs volgt ondertussen wel gek zal worden van deze lipstick. Hij komt op heel wat blogs voorbij en eerlijk is eerlijk toen ik *deze* foto zag op beautygloss.nl moest ik hem ook hebben.

Het is ook in mijn ogen de perfecte koraal-roze kleur:
Omdat hij heel zacht en glossy is is hij ook niet 100% dekkend waardoor hij makkelijker draagbaar is. Hij ziet er in mijn ogen helemaal niet opzichtig uit en is geschikt voor alledaags gebruik.
Mocht je hem dekkender willen aanbrengen gaat dit ook met meerdere laagjes, je kan er dus alle kanten mee op. De color sensationals zijn er in een aantal nieuwe kleuren en omdat ik de lipstick op zich zo prettig vind zou ik zeggen check ze zeker!

Prijs: €10,50 bij Kruidvat, Di...

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

MissBeautyEtc zei

Mooie kleur!

Moniek zei

Mooie kleur inderdaad! Die gaat op m'n wishlist

Marie zei

Ziet er echt prachtig uit!
x

Anoniem zei

prachtig is hij wel geen wonder dat er veel over geschreven wored

Anne zei

Waauw, mooie kleur! Ik had niet verwacht dat die er zo zou uitzien als je enkel naar de 1e foto kijkt.

Sharony zei

Ziet er mooi uit:D