woensdag 21 september 2011

Urban Decay Pocket Rocket 'Max'

Ik won een tijdje terug een heel apart lipproduct op de blog van Mitchin. De 'Pocket Rockets' van Urban Decay staan er om bekend mannen af te beelden op de dop van de lipgloss, zo kreeg ik 'Max'.

Max is holografisch en verschijnt dus af en toe in zijn onderbroek, check him out:
'Max' is het nude kleurtje van de Pocket Rockets en laat dat nu net mijn lievelingskleur van gloss zijn! Het kwastje is geen standaard sponsaplicator maar heeft zachte haartjes die redelijk veel product opnemen. Je hoeft dus niet meerdere keren te 'dippen', er zit meteen genoeg op de kwast voor 1 aplicatie:
Qua dekking wist ik niet wat ik moest verwachten, de meeste nude glossjes zijn redelijk transparant maar Max scoort goed:
Ik heb best kersenrode lippen van mezelf dus niet alles dekt altijd even goed maar ik was bij deze aangenaam verrast. Het enige wat me een beetje tegensteekt is de geur! hij ruikt bijna naar verbrande toffee/caramel, misschien dat sommigen het wel lekker zouden vinden ruiken ;)

Helaas komt nu de catch: het merk Urban Decay is wel in sommige steden in Nederland te koop maar de Pocket Rockets zijn voorlopig enkel in het buitenland te krijgen (Amerika, Engeland, Frankrijk) bij Sephora (+- €18) of je kan eens op Ebay.com kijken daar kun je hem vast goedkoper vinden.

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Anne zei

Ziet er heel mooi uit :)

Mitchin zei

Mmmmmmm, verbrande caramel ^_____- Ben blij dat ik zo goed geraden heb met een nude tintje =))) Staat je echt mooi! =)

Mitchin zei

Maar die dude in de onderbroek echt, whahahaha

Moniek zei

Hahaha die man er op, echt te fout :P

Deb zei

Wat een prachtige kleur gloss! Caramel /toffee zou juist wel helemaal mijn ding zijn ;-)

Shanah zei

Oh, supermooi :D Echt leuk, zo'n naturel kleurtje, loving it!

Love,
Shanah.

Ps; Naar welke F21 ben je geweest? Ik naar die van Brussel aangezien ik er tien minuten van woon :p Nog niet naar A'pen geweest :)

Shanah zei

Ik dacht het wel! Ik moet de F21 in Antwerpen nog aan den lijve ondervinden(da's voor binnenkort, 1 oktober is het zover), maar ik denk nu al dat ik een voorkeur heb voor de Brusselse winkel. Die lijkt me kleiner en daarom ook gezelliger.. We shall see! xx

Peggy Timmermans Visagie zei

Dit ziet er echt wel mooi uit! En die verpakking is hilarisch!