zaterdag 21 januari 2012

Collectieve shoplog

Extra artikel! Omdat ik weet dat jullie dat zo leuk vinden ;) (deze is dus extra, morgen komt gewoon ook nog een zoals het normaal zou zijn).

Een paar weken terug kocht ik nog op het einde van de kerstactie een cadeauset van Lush, kon het niet laten:
- Vanilla dee-lights body lotion
- Snow fairy douchegel
- Sugar babe scrub
- Heavanilly massagebar
- Angels delight zeepje
- Candy cane zeepje (die heb ik dus weggeven in de winactie, ik heb de winnares al gemaild)

Het volgende zat niet in de cadeaubox maar kreeg ik van een vriendin, de Seanik solid shampoo bar. Ben hier alvast heel benieuwd naar:
Gezichtsmaskertjes van Venus, deze heb ik al getest en ze zijn fijn! :
Ik heb geloof ik een maskertjes-tik de laatste tijd, ik nam bij H&M ook nog 3 pakjes mee. Bij Hema kocht ik een cheap foundation kwast, die ga ik gebruiken om de maskertjes mee aan te brengen:
Eindelijk terug mijn favoriete wattenschijfjes in huis:
Bij Kruidvat nam ik wat benodigdheden mee: Fa deo en Garnier Ultra doux haarmasker.
Qua kleding heb ik weinig geshopt de laatste tijd, ik denk omdat het zo koud is. Ik haat veel en warme kleding dragen, shop het dus ook minder dan bv. lente of zomer kleding.

Ik kocht bij Pimkie wel nog dit simpel zwart kolrtuitje met een strik die je kan binden vanvoor aan de nek:
Bij Bershka kocht ik een donkerblauwe bodycon:
En bij Bershka nam ik ook nog een blazertje mee, altijd handig voor werk. Het is een donkere/slechte foto maar die witte streep zit dus aan de binnenkant, de blazer is volledig zwart en heeft 1 knoop:
And to top it off won ik dit leuke setje op Steffi's blog:
Yes weer maskertjes!! en het leukst vanal, ik had van al deze merken nog niks geprobeerd dus bedankt Steffi!

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Eva M. zei

Leuk geshopt en proficiat met je prijs ;-) Ik koop tegenwoordig ook niet veel kleren, het is niet eens zo koud en als het koud is heb ik er ook zo'n hekel aan om er als een eskimo bij te lopen.

NailGloss zei

Leuke producten

Saskia zei

ik heb 3 shampoo bars van lush. gewoon je haar kletsnat maken en met de shampoo bar flink over je hele haar wrijven, dan schuimt het heel goed. succes! groetjes van saskia aan de maaskant :p

Lotte zei

Leuke Lush dingetjes heb je geshopt! En die H&M maskertjes zien er ook leuk uit.

Evelien zei

Leuke dingen heb je geshopt! :D

Beauty Treasures zei

Graag gedaan! Veel plezier ermee

Kaya zei

Mooi jurkje en blazer!

Kashmira zei

Leuk shoplog!! Die blazer zou ik ook meegenomen hebben :)

Unknown zei

Wat een superleuke aankoopjes. Vooral die LUSH goodies :)