vrijdag 20 juli 2012

Sale bij Esprit


Ik hou er van om op webshops rond te snuffelen. Vooral nu de Sale nog overal bezig is kan ik uren doorbrengen op bepaalde webshops. Ookal ben ik persoonlijk iemand die liever naar de winkel zelf gaat, ik ga altijd op voorhand de webshop checken om te kijken wat er zoal is. Ik weet dat er mensen genoeg zijn die bijna enkel online winkelen en goh waarom ook niet? Zowel de verzend als de retour kosten zijn gratis bij Esprit NL.

Vandaag wil ik jullie graag mijn favoriete sale items van Esprit NL zien!

Deze cute bandeau bikini is afgeprijsd van 30 euro naar €19,95:


Leuk jasje, deze kost normaal 100 euro en nu staat hij in de webshop voor €29,90! Kijk dus zeker eens tussen de jasjes en blazers.



Deze schattige top (in meerdere kleuren verkrijgbaar) ging van €25,95 naar €17,90:

Ik hou van playsuits/jumpsuits, deze taupe kleurige variant ging van €70 naar €49,90:
Waaw ik ben dol op deze sjaal, denk dat het misschien wel mijn favoriete item van alles is. Hij gaat van €35,95 naar €24,90:

 Cateye zonnebril, van €50 naar €24,90:

Zowel mijn zus als moeder zijn al jaren fan van Esprit en ik zelf heb er ook al vaker wat gekocht. De prijs/kwaliteit verhouding is prima en het merk is goed verkrijgbaar. Ik heb mijn oog nu vooral op die sjaal laten vallen dus daar moet ik binnenkort maar eens voor langsgaan en anders bestellen!

Kijk voor meer info zeker op de website van Esprit NL. Je kan je er gratis aanmelden voor de Esprit Club waardoor je nog eens 3% korting kan krijgen op elke aankoop.

3 opmerkingen:

Kim zei

esprit heeft inderdaad leuke en ook wel betaalbare spulletjes. ooit had ik echt de perfecte jeans van esprit. die zat echt supermooi. ik bestel weinig kleding online, een shirtje durf ik nog wel eens te doen, maar broeken totaal niet. zeker nu ik 16 kilo afgevallen ben ga ik niet zitten gokken welke maat ik moet nemen

Tessa zei

^Waaw Kim 16 kilo! dat doe je goed

Eefje zei

Die sjaal is inderdaad leuk zeg